Компанія Snap Inc. (SNAP, NYSE), що володіє соціальною мережею Snapchat, опублікувала звіт за третій квартал. Компанія перевершила очікування по виручці, що стало причиною зростання котирувань на 28,3% до $36,5 на торгах 21 жовтня.
У третьому кварталі виручка Snap зросла на 52% до $678,7 млн, скоригована прибуток на акцію склав $0,01, тоді як на Уолл-стріт очікували збиток. Snapchat за квартал привернула 11 млн щоденних користувачів, довівши їх загальну кількість до 249 млн.
Сильним позитивним сигналом стало поліпшення монетизації соцмережі Snapchat. Показник ARPU (виручка в перерахунку на одного користувача) досягла рекордної позначки в $2,73. Це сталося завдяки зростанню ARPU на 46% в Північній Америці.
Керівництво Snap заявило про те, що сильна позитивна динаміка пов'язана з оновленням мобільного додатка Snapchat в минулому році. В даний час Snap працює над оновленням своєї технології обміну повідомленнями, щоб підвищити залученість користувачів. Однак при цьому Snap не надала прогноз на четвертий квартал, посилаючись на макроекономічну невизначеність через COVID-19.
Ймовірно, саме пандемія коронавіруса забезпечила прискорення зростання Snap, так як активність користувачів в соцмережах зросла. При цьому аудиторія Snapchat дорослішає, і у компанії з'являються нові можливості для монетизації. Користувачі неохоче переходять з однієї соцмережі в іншу, фактично формуючи майданчики для різних поколінь. Оскільки Snapchat найбільш популярна у підлітків, у цій соцмережі є можливості для довгострокового зростання.