Протягом минулих кварталів інтернет-ритейлер Amazon.com Inc. (AMZN, NASDAQ) відкрив в США більше 20 магазинів без касирів Amazon Go. Концепція виявилася затребуваною і може стати ще більш успішною в період епідемії коронавірусу COVID-19. Ймовірно, це стало однією з причин, яка спонукала компанію продавати ліцензію на Amazon Go.
Відомо, що інтернет-ритейлер спілкувався з представниками Walmart (WMT, NYSE) і Target (TGT, NYSE) про ліцензування своєї технології. Поки найбільші ритейлери США не виявили інтересу до розробки Amazon.
Нагадаємо, що концепція магазину Amazon Go передбачає, що в торговій точці відсутні каси і продавці, які обслуговують покупців. Замість цього клієнти входять в торговий зал (турнікет відкривається тільки після сканування спеціального додатку), набирають товари в кошик і виходять. Гроші в цей час списуються з його рахунку, прив'язаного до додатка магазину. В даний час в США 26 магазинів Amazon Gо, включаючи його перший великий продуктовий магазин, відкритий в Сіетлі у минулому місяці.
Зараз Amazon зацікавлений в тому, щоб ліцензувати цю технологію, в тому числі для найбільших роздрібних мереж США. Отримання доступу до такої технології забезпечить новий тип споживчого досвіду, вкрай затребуваного в даний час. Зокрема, турнікети і додатки можуть контролювати кількість покупців в магазині і тимчасово обмежувати вхід, щоб не створювати стовпотворіння і забезпечувати безпечну кількість відвідувачів.
Powered by Froala Editor