Минулий рік для компанії-виробника ігор Electronic Arts Inc. (NASDAQ: EA) став рекордним за залученням нових гравців. Причиною був COVID-19 і вимушена самоізоляція, але ЕА має намір продовжувати залучення нової аудиторії швидкими темпами.
За найближчі п'ять років ЕА планує збільшити свою аудиторію гравців і глядачів стрімів до 500 млн - і це тільки в сегменті спортивних ігор.
На даний час аудиторія спортивних ігор ЕА перевищує 230 млн. Через скасування деякі спортивні змагання проходили віртуально. Наприклад, зірки американської футбольної ліги проводили чемпіонат у відеогрі Madden NFL 21 від EA. Це привернуло найбільшу кількість активних гравців в історії франшизи, яка була створена близько 30 років тому. Інші, менш популярні спортивні проекти ЕА, показали двозначне зростання аудиторії.
ЕА планує докласти значних термінових зусиль для утримання зрісшої аудиторії та її подальшого збільшення. Перш за все буде оновлена FIFA, адже футбол - найпопулярніший спорт у світі. Компанія запустить кілька мобільних додатків FIFA і безкоштовну гру для ПК. За прогнозами ЕА, ці зусилля можуть залучити 80 млн гравців у 15 країнах.
На торгах 12 лютого акція EA коштувала $147,74.