Постачальник хмарних рішень для колл-центрів Five9 Inc. (FIVN, NASDAQ) є одним з бенефіціарів переходу на віддалену роботу в США і по всьому світу.
Five9 є постачальником технологій хмарного колл-центру, допомагаючи своїм клієнтам налагодити роботу центрів обслуговування клієнтів, технічної підтримки та інших сервісів. З недавнього часу компанія використовує системи з елементами штучного інтелекту, які дозволяють голосовому помічнику забезпечити природну розмовну реакцію на запити клієнтів, такі як планування зустрічей, політика соціального дистанціювання, оновлення поштових адрес і т. д. У компанії визнають, що їхні послуги з ШІ НЕ замінюють людини, однак можуть значно знизити навантаження на колл-центри за рахунок автоматичних відповідей на прості запитання.
Перехід на віддалену роботу привів до різкого зростання звернень до сервісів віддаленої допомоги, що забезпечило зростання клієнтської бази Five9. Фактично, багато фірм під час пандемії стали потребувати професійних колл-центрів, проте не мали достатньо досвіду і ресурсів для організації таких служб. Саме в таких ситуаціях багато хто звертався до Five9. Наприклад, компанія підвищила компетенції в сфері електронної комерції, так як в цій сфері зазначалося сильне пожвавлення.
Протягом останніх кварталів Five9 двозначними темпами збільшує виручку, завдяки хмарної і цифровий трансформації в глобальному бізнесі на тлі пандемії COVID-19. У третьому кварталі, виручка зросла на +34% рік до року до $112 млн. Компанія залучає нових клієнтів, в тому числі за межами США. Так, серед нових великих клієнтів - комунікаційна компанія AT&T. При цьому AT&T до цього багато років користувалася рішеннями для колл-центрів від Cisco і Genesis.
З початку року акції FIVN подорожчали майже на +120% до $149,19 на торгах 3 листопада.