McCormick & Company виграє від тренду здорового харчування

Виробник приправ, соусів та харчових добавок McCormick & Company Incoprorated (NYSE: MKC) повідомив про зростання продажів у минулому кварталі. Проте через зміни споживчої поведінки структура доходів компанії також трансформується. Незмінним залишається тренд здорового харчування.

Компанія McCormick & Company продавала велику кількість приправ та соусів під час пандемії, коли багато ресторанів було закрито, а споживачі готували вдома. У той період основний дохід компанія отримувала саме від споживчого сектора, оскільки багато її комерційних партнерів змушені були закрити ресторани. Проте звіт за останній квартал показав, що структура доходів McCormick&Company змінюється. Загальна виручка компанії в останньому звітному кварталі збільшилася на 4% р/р, проте слід врахувати, що в аналогічному кварталі роком раніше виручка зросла майже на 20%. Тобто компанія змогла збільшити виручку навіть після вибухового «пандемічного» сплеску. Однак на тлі зняття обмежень дещо змінився характер надходжень. Рестораний підрозділ McCormick & Company наростив продажі на 14% рік до року, тоді як споживчий, навпаки, скоротив на 2%.

McCormick виграє від тенденцій здорового харчування, коли приправи, трави та різноманітні соуси стають заміною традиційної солі та вважаються здоровою альтернативою іншим підсилювачам смаку.

На торгах 4 квітня акція MKC коштувала $101,35.

 

Популярні статті

Замовте безкоштовну консультацію щодо послуг ТОВ «ФРIДОМ ФІНАНС УКРАЇНА»