Онлайн-тренери Peloton намагаються утримати аудиторію і ставлять рекорди

Компанія Peloton Interactive, Inc. (PTON, NASDAQ) досягла рекордної величини аудиторії, намагаючись залучити своїх клієнтів до онлайн-тренувань в період COVID-19. Це позитивний сигнал для інвесторів

Треба відзначити, що Робін Ерзон (головний тренер платформи) має великий вплив на аудиторію, оскільки володіє харизмою і акторською майстерністю одночасно з відмінною спортивною формою. Peloton в цілому використовує стиль онлайн-тренувань, який можна порівняти з роботою популярних стрімерів в США. Але Робін Ерзон виділяється, навіть на тлі інших досвідчених тренерів Peloton. Її тренування збирають багато глядачів, і є навіть «традиційні» заняття, наприклад, в 2019 р Ерзон вела велосипедне онлайн-тренування, присвячене спалюванню калорій після Дня подяки.

Таким чином, ще рано судити про ефективність Peloton в період COVID-19. Компанія дає суперечливі сигнали і поки не є очевидним бенефіціаром самоізоляції.


 На торгах 27 квітня акція PTON коштувала $ 31,78.

Популярні статті

Замовте безкоштовну консультацію щодо послуг ТОВ «ФРIДОМ ФІНАНС УКРАЇНА»