Ретейлер товарів для дому The Home Depot Inc. (NYSE: HD) протягом кількох років демонстрував стійке зростання виручки та прибутку. Сильним імпульсом для компанії стала пандемія та будівельний бум. Тепер зростання може трохи сповільнитись, проте Home Depot продовжить генерувати позитивний вільний грошовий потік.
Home Depot володіє приблизно 2000 магазинів у США, а також у Канаді та Мексиці. При цьому клієнтами компанії є як приватні домовласники, так і підрядники будівельних послуг. Останні забезпечують чималу частину продажів ретейлера. Компанія дуже цінує таких клієнтів, тому що вони роблять покупки регулярно та у великих обсягах. Адресний ринок Home Depot у Північній Америці становить близько $900 млн. Для порівняння, минулого року річний продаж компанії становив $150 млн. Таким чином, у ретейлера є можливість для зростання, навіть попри його чималі розміри.
Особливість Home Depot у тому, що вона може генерувати високий прибуток і отримує майже $0,1 готівкою з кожного долара виручки. Для порівняння, у Walmart цей показник становить від $0,02 до $0,04 вільного грошового потоку на кожен долар продажів. Home Depot відрізняється агресивним викупом акцій. За останні десятиліття кількість акцій HD скоротилася на 32%, що також сприяло зростанню прибутку на акцію. Загальний прибуток Home Depot зростав у середньому на 15% на рік за останнє десятиліття, але прибуток на акцію зростав ще швидше – на 20% на рік через викуп акцій.
Очевидно, одним з драйверів зростання Home Depot в останні роки був бум на будівельному ринку. Тепер темпи зростання можуть бути дещо нижчими, передбачають аналітики Уолл-стріт. Проте зростання прибутку на акцію у найближчі три-п'ять років становитиме близько 10%. Дивідендна доходність акцій становить понад 2,5%, тобто загальна доходність акцій компанії становить близько 12% на рік.
Ризиком для компанії є зростання інфляції, що може негативно вплинути на споживчу активність.
На торгах 5 квітня акція HD коштувала $304,86.