Служба доставки FedEx створює партнерство з Microsoft


 


Служба доставки FedEx Corp. (FDX, NYSE) спільно з розробником програмного забезпечення Microsoft Corp. (MSFT, NASDAQ) створює новий продукт для управління ланцюгами поставок.

 

У період пандемії коронавіруса COVID-19 багато логістичних компаній, а також мережі магазинів зіткнулися з проблемою контролю ланцюжків поставок. Особливо актуальною проблема була для постачальників, орієнтованих на термінові поставки.

 

FedEx і Microsoft оголосили, що будуть створювати інтелектуальні рішення для допомоги в доставці. Першим спільним рішенням стане FedEx Surround, яке буде поєднувати дані з великої логістичної мережі транспортної компанії з рішеннями Microsoft Azure cloud і data analytics.

 

Згідно із заявою компаній, їх програмне рішення поліпшить видимість в ланцюжку поставок, а за допомогою даних для забезпечення аналітики в реальному часі можна буде відслідковувати відвантаження, тим самим підвищуючи точність логістики і управління запасами.

 

Підвищення ефективності ланцюжка поставок має важливе значення для підвищення конкурентоспроможності підприємств. Пандемія COVID-19 виявила необхідність ретельного контролю в ланцюжках поставок для підтримки ефективності бізнесу.

 

Відзначимо, що раніше FedEx заявляла про свою уразливість перед уповільненням глобальної економіки. Компанія відкликала свій більш ранній прогноз по виручці і прибутку в 2020 р у той же час, компанія відзначила відновлення економічної активності в Китаї і сусідніх країнах. За даними FedEx, 90-95% великих китайських виробників повернули повний штат співробітників на робочі місця. У малих і середніх підприємствах цей показник в діапазоні 65-70%. В цілому, обсяг китайського виробництва в FedEx оцінюють в 65-75% від періоду, що передує спалаху COVID-19.

 

Популярні статті

Замовте безкоштовну консультацію щодо послуг ТОВ «ФРIДОМ ФІНАНС УКРАЇНА»