Таксі-сервіс Lyft співпрацюватиме з Amazon у сфері доставки

Таксі-сервіс Lyft Inc. (LYFT, NASDAQ) зіткнувся з різким зниженням кількості поїздок. Епідеміологічні заходи, спрямовані на запобігання поширення коронавірусу COVID-19, залишили основних клієнтів компанії в будинку. Однак нова партнерська програма допоможе компанії і її співробітникам пережити непростий період.


Згідно з даними минулих тижнів, попит на поїздки в Lyft в США знизився приблизно на 20%, що відповідає загальному зниженню в галузі. Це різко контрастує з 4-відсотковим зростанням, про який компанія повідомляла всього кілька місяців тому. Таким чином, Lyft потребує нове джерело заробітку, хоча після завершення кризи COVID-19 можливий приплив великої кількості нових водіїв. Нещодавно стало відомо, що Lyft співпрацюватиме з інтернет-сервісом Amazon.com Inc. (AMZN, NASDAQ) в сфері доставки.


Так як зараз велика частина американців перебуває вдома, то попит на доставку товарів (включаючи продукти харчування і аптечні замовлення) виріс, і найбільший інтернет-ритейлер потребує додаткових автомобілів і співробітників для здійснення доставки. Компанія Lyft повідомила своїх водіїв, що вони можуть «отримувати додатковий дохід прямо зараз», працюючи на Amazon в якості кур'єра або складського працівника. Amazon в свою чергу повідомила, що готова тимчасово підвищити зарплату співробітникам в центрах виконання замовлень та на транспорті на $ 2 в годину, збільшити ставку до двох разів.

Популярні статті

Замовте безкоштовну консультацію щодо послуг ТОВ «ФРIДОМ ФІНАНС УКРАЇНА»