У передсвятковий період можуть подорожчати папери Amazon, Apple і Walmart

Онлайн-продажі в США у «кіберпонеділок», 30 листопада, можуть вирости до рекордних $12,7 млрд, збільшившись на 35% рік до року, оцінює Adobe Analytics.

«Чорна п'ятниця» у 2020 році поставила новий рекорд продажів в онлайн-сегменті. Американські рітейлери в минулу п'ятницю, згідно до даних Adobe Analytics, отримали онлайн-виручку у розмірі $9 млрд (+21,6% рік до року).

Відзначається, що в цьому році різко зросла питома вага товарів повсякденного використання. Якщо в колишні роки покупці вибирали побутову техніку і електроніку, то в поточному найбільший приріст мали продукти харчування (у 5 разів більше звичайного денного обороту), товари для гігієни і прибирання будинку (у 6,5 разів) і продукція для домашніх тварин (у 3,5 рази).

Найбільше, як і раніше, купують товари тривалого використання: 40% обороту «чорної п'ятниці» припало на смартфони, за ними йдуть ігрові консолі, гаджети і телевізори. Американці також активно купували алкоголь, одяг і дитячі іграшки.

З огляду на вищезазначене, обґрунтованою  інвестідеєю на передсвятковий період є папери таких компаній, як Amazon (NASDAQ: AMZN), Apple (NASDAQ: AAPL) і Walmart (NYSE: WMT).

Популярні статті

Замовте безкоштовну консультацію щодо послуг ТОВ «ФРIДОМ ФІНАНС УКРАЇНА»