Виробник побутових товарів Clorox зростає в період карантину

Компанія The Clorox Company (CLX, NYSE), яка виробляє побутові товари, включаючи засоби для чищення, повідомила підсумки третього кварталу 2020 фінансового року. Не стало сюрпризом, що продажі дезінфікуючих засобів зросли через пандемію COVID-19.

 

В даний час акції Clorox торгуються тільки на 7% нижче своїх 52-тижневих максимумів. З початку року цінні папери компанії подорожчали майже на 30%.

 


Одним з головних драйверів зростання Clorox в третьому кварталі став сегмент дезінфікуючих засобів і товарів для прибирання (серветки Clorox, відбілювачі і миючі засоби Pine-SolTo) - зростання продажів склало 32%, а прибуток до оподаткування в цьому сегменті підскочив на 71%. Раніше товари Clorox були затребувані лише відносно невеликою аудиторією медпрацівників, кухарів і т. д. Однак через коронавірус чистячі засоби компанії стали застосовуватися повсюдно, що позитивно позначилося на продажах. Сегмент товарів для здорового способу життя, який включає фільтри для води, вітаміни і предмети особистої гігієни, збільшив продажі на 10% рік до року, а реалізація в сегменті побутових товарів (сумки, плівки, пакувальні матеріали і т. д.) збільшився на 2 %.

 

Відзначимо, що в цілому Clorox виявився в сприятливій ситуації. В даний час через проведення епідеміологічних заходів попит на чистячі і дезинфікуючі засоби виріс. Однак він може зберегтися на високому рівні навіть після закінчення карантину. 

 

За прогнозом менеджменту, продажі Clorox за підсумками всього року зростуть приблизно на 4-6%, а прибуток складе від $ 6,7 до $ 6,9 на акцію. Обидва значення випереджають прогнози аналітиків Уолл-Стріт.

Популярні статті

Замовте безкоштовну консультацію щодо послуг ТОВ «ФРIДОМ ФІНАНС УКРАЇНА»