Як війна у В’єтнамі подарувала світові бренд VISA

Популярність «BankAmericard» швидко зростала. Згодом з'явилася необхідність в системі, яка б дозволила інтегрувати всі операції з платіжними картками. Цим зайнялася «Bank of America Serviсe Соrporation». Кількість користувачів системи зростала, сервіс вийшов за межі США, але через війну у В'єтнамі не всі закордонні користувачі позитивно поставилися до американського бренду. Тоді назву змінили на універсальне і нейтральне — VISA. Розрахунок виявився правильним, назва VISA припала до смаку користувачів.

 

Перша банківська картка з оновленим логотипом вийшла 26 липня 1976 року. Компанія робила все, щоб створити клієнтам максимальні зручності. У 1983 році VISA запустила мережу автоматизованих касових апаратів (банкоматів). Від цього моменту користувачі могли отримувати готівку цілодобово і без вихідних.

 

У березні 2009 року VISA провела IPO на Нью-Йоркській фондовій біржі. На той момент це було найбільше первинне розміщення акцій в історії американського фондового ринку. Воно принесло компанії більше $ 17 млрд. VISA розмістила 406 мільйонів акцій класу A за ціною $ 44 долари за штуку.

 

Майже відразу котирування акцій VISA виросли, і відтоді знаходяться у стабільному зростаючому тренді. З 20 вересня 2013 року папери VISA Inc. беруть участь у розрахунку індексу Доу-Джонса.

 

Річний торговий оборот, що виробляється за допомогою карт VISA, досягає $ 4,8 трильйонів. Ринкова капіталізація компанії перевищує $ 342 млрд. У вільному обігу перебуває 80,3 % акцій VISA Inc., вони торгуються по $ 157 за штуку.

Powered by Froala Editor

Популярні статті

Замовте безкоштовну консультацію щодо послуг ТОВ «ФРIДОМ ФІНАНС УКРАЇНА»