Alibaba Group Holding Ltd
BABA

Інформація про компанію
Про компанію Alibaba Group Holding Ltd
Alibaba Group: інформація про емітента
Alibaba Group – компанія, яка займається інтернет-комерцією. Основний майданчик компанії – сайт Alibaba.com, додаткові – Taobao і Tmall. За допомогою основної платформи реалізується 80% інтернет-торгівлі в Китаї.
Дата заснування та регіон діяльності
Фірма почала діяльність в 1999 році. Творцем бренду вважається Ма Юнь (Джек Ма), однак він працював над створенням Alibaba разом з 17 партнерами. Зараз Ма Юнь – глава ради директорів. Президент – Майкл Еванс.
Офіс знаходиться в китайському місті Ханчжоу. Юридичний центральний офіс – у Гонконгу. При цьому бренд має 700 дочірніх компаній в Китаї і ще 520 з іноземною реєстрацією. Представництво в США розташоване в Нью-Йорку.
Сфера діяльності
Сама компанія не виробляє товари та послуги, а є посередником: працює в форматі аукціону, продукція – китайського виробництва.
Головні напрямки роботи – виконання торгових операцій по типу B2B, роздрібна торгівля. Alibaba надає послуги для підприємців, бізнесменів, великих компаній. В рамках майданчика можлива співпраця в оптових закупівлях.
Alibaba також володіє фірмами в галузі засобів масової інформації та розваг. Інфраструктура дочірніх підприємств використовується для хмарних технологій.
Ключові події
Відзначимо яскраві події в житті компанії:
1999 – рік заснування й отримання перших інвестицій в розмірі 25 мільйонів доларів;
2002 – перший прибуток компанії;
2003 – з'явився майданчик Taobao, почала працювати платіжна система Alipay;
2005 – Yahoo! купив 43% акцій Alibaba, але в 2012 компанія викупила їх;
2009 – створена компанія Alibaba Cloud, яка займається хмарними обчисленнями, причому не тільки для «Алібаба», а й для сторонніх організацій;
2013 – почала працювати компанія, що надає логістичні послуги;
2014 – «Алібаба» запропонував свої акції на фондовій біржі, це стало найбільшим IPO в історії;
2018 – купівля сервісу доставки їжі, тестування voice-системи.
Показники діяльності
У 2019 року в «Алібаба» працювали майже 102 тисячі співробітників. Менеджмент компанії планує зберегти першість на ринку онлайн-торгівлі. Alibaba працюватиме над збільшенням кількості користувачів майданчика за рахунок виходу на країни Південно-Східної Азії. Є думка, що попит на хмарні послуги зросте, тому компанія розвиватиметься в цьому напрямку.
Капіталізація групи на початок 2020 року склала 600 мільярдів доларів. Чистий прибуток на 2019 рік – 80 мільярдів доларів, оборот – 376 мільярдів доларів.
Одна акція компанії в 2020 коштує 205 доларів, прогнозується зростання ціни.
Отримати безкоштовну консультацію