Johnson & Johnson

JNJ

151.61 USD
+0.41 USD (+0.27%)

Інформація про компанію

Тип
Акция
ISIN
US4781601046
Ринок
NYSE
Валюта
USD

Історія виплати дивідендів

Дата виплати
Обсяг
Валюта
22.11.2023
1.19
USD
29.08.2023
1.19
USD
23.11.2022
1.13
USD
24.08.2022
1.13
USD
25.05.2022
1.13
USD

Про компанію Johnson & Johnson

Johnson & Johnson – компанія США, що прославилася санітарно-гігієнічними товарами. Проте основний дохід холдинг отримує від абсолютно іншої діяльності – J&J входить до списку найбільших постачальників медичного обладнання світу (1-е місце у 2019 році та 2-е – 2020-го за версією Forbes).

Johnson & Johnson першою випустила медичний пластир, гігієнічні приналежності для жінок, м'які контактні лінзи й багато іншого. На цю мить J&J є однією з 10 найбільших компаній США за капіталізацією. Аналітики називають її акції найстійкішими у секторі. Другу світову кризу поспіль котирування знижуються менш ніж на 25% і швидко відновлюються вже до кінця року.

Акції Johnson & Johnson входять до індексу Dow Jones Titans 50. Основні торги проводяться на майданчику NYSE.

Сфери діяльності компанії Johnson & Johnson

Johnson & Johnson має 250 дочірніх компаній, діяльність яких розподілена на три напрямки:

  • споживчі товари;

  • фармацевтика;

  • медичне обладнання.

Johnson & Johnson належать кілька десятків брендів, поміж яких – дитяча гігієнічна лінія Johnson's Baby, косметика Clean & Clear і Neutrogena, контактні лінзи Acuvue. Продукти J&J продаються у 175 країнах світу.

Компанія в цифрах і подіях

У 1886 році у світі вперше задумалися над стерилізацією хірургічних операцій. В той таки час три брати Джонсони вирішили взяти участь у медичній революції та заснували Johnson & Johnson – компанію, яка, маючи в штаті всього 14 людей, першою почала виробляти стерильні перев'язувальні матеріали та докторські халати. Незабаром підприємство випустило книгу, яка довгий час була єдиним посібником з антисептику. Результат – значне зменшення смертності під час операцій і перший крок на шляху до слави. Але у житті компанії були й інші етапи:

  • 1888 р. – випуск першої у світі аптечки першої допомоги;

  • 1892 р. – розробка легендарної дитячої присипки та народження бренду Johnson's Baby, з яким компанія до сьогодні асоціюється у більшості споживачів;

  • 1900 р. – допомога медикаментами постраждалим від урагану в Техасі. З того часу благодійність стала традицією компанії та регулярно відбивається на її репутації, а заодно й на довірі інвесторів;

  • 1919 р. – перший закордонний філіал у Канаді;

  • 1921 р. – розробка бактерицидного пластиру;

  • 1924 р. – відкриття офісу у Великобританії;

  • 1954 р. – випуск першого у світі дитячого шампуню без сліз. За пів року новинка захопила 75% нішевого ринку та міцно утримувала позиції 40 років – аж до 1995 р.;

  • 1960-і рр. – спад продажів внаслідок посилення держконтролю США у сфері охорони здоров'я;

  • 1978 р. – покупка o.b., німецької компанії з виробництва предметів жіночої гігієни;

  • 1982 р. – смерть 7 осіб від Tylenol – болезаспокійливого засобу від J&J, в якому виявили ціанід. Компанія екстрено прийняла широкий ряд заходів, які дозволили дещо реабілітувати репутацію: вилучила ліки з аптек, попереджала людей про небезпеку, ввела нову упаковку для ліків зі спеціальною вставкою для контролю першого розкриття;

  • 1987 р. – Johnson & Johnson стала генеральним спонсором програми «Безпека дітей в усьому світі». За 20 років вжиті заходи допомогли знизити кількість дитячих смертей внаслідок травматизації на 45%;

  • 1990-і рр. – ряд великих покупок, зокрема RoC, Neutrogena, Eastman Kodak Company. Це збільшило виторг на 53% протягом наступних 3 років;

  • 1997 р. – закриття 36 філій і скорочення 4100 працівників. Заходи були вжиті з метою економії бюджету заради інвестицій у наукові дослідження. Попри зменшення ресурсів, рік приніс рекордні $27 мільярдів виторгу – а це у 3 рази більше, ніж 1987 року;

  • 2000 р. – смерті пацієнтів від препарату Propulsid. Компанія відкликала продукт, який приносив близько $1 млрд;

  • 2006 р. – покупка підрозділу Pfizer;

  • 2010 р. – вилучення продукції McNeil і закриття заводу через неналежну якість, ряд позовів з приводу протизаконної реклами. Компанія виплатила штрафи на загальну суму майже $2 млрд;

  • 2011 р. – виплата $70 млн компенсацій за хабарі лікарям у ряді країн;

  • 2013 р. – $2,5 млрд штрафу владі США за незаконну рекламу;

  • 2016 р. – придбання офтальмологічної компанії Abbott Laboratories. Після чого прибуток виріс на 7%;

  • 2017 р. – скорочення чистого прибутку у 13 разів через податкову реформу, внаслідок якої компанії довелося одноразово сплатити $13,6 млрд. При цьому показники виторгу показали стабільне зростання. Ряд позовів і мільйонних компенсацій через появу онкології після використання продуктів J&J;

  • 2018 р. – стабільне зростання прибутку, переважно від продажів медобладнання; покупка японського косметичного бренду Ci: z Holdings, постачальника хребетних імплантатів EIT, розробника хмарного сервісу для оцінки роботи хірургів C-SATS і роботизованої технології для проведення ортопедичних операцій Orthotaxy;

  • 2019 р. – викуп у Google розробника роботів-хірургів Verb Surgical; десятки тисяч позовів за браковану продукцію. Велика кількість судових претензій негативно вплинуло на довіру інвесторів і підвищило загальну суму витрат – за підрахунками аналітиків, щорічно компанія витрачає на судові позови до $50 млрд. Це призвело до падіння котирувань на 12% відносно грудня 2018 року;

  • 2020 р. – покупка Momenta Pharmaceuticals, компанії-розробника інноваційних методів лікування імунних захворювань; розробка експериментальної вакцини від Covid-19.

2021 рік почався з низки невдач. Від вакцини поперемінно відмовилися кілька держав, а суд постановив виплатити $230 млн штрафу за згубний вплив знеболювальних на основі опіуму. Акції JNJ дещо впали у ціні, однак вже у квітні продовжили стабільне зростання. Станом на 1 липня їх вартість становить $165,9, а це на $25 більше, ніж рік тому.

Показники діяльності та прогноз Johnson & Johnson

За підсумками I кварталу 2021 року чистий прибуток Johnson & Johnson виріс на 6,9%, у порівнянні з торішніми показниками, і склав $6,2 млрд. Прибуток на акцію склав $2,32 проти $2,15 роком раніше. Виторг склав $22,3 млрд, що відповідає очікуванням аналітиків.

За прогнозами на 2021 рік компанія повинна вийти на $90,6-91,6 млрд виторгу. Планується, що прибуток на акцію складе $9,4-9,57 до кінця року.

Що важливо знати інвесторові

Як видно з історії Johnson & Johnson, на котирування акцій можуть впливати наступні фактори:

  • поглинання та продаж компаній;

  • фінансові показники;

  • держреформи у сфері оподаткування та охорони здоров'я;

  • зовнішні та внутрішні економічні обставини;

  • скандали й позови, що мають безпосереднє відношення до компанії;

  • благодійні заходи.

Акціонерам, в чиєму інвестиційному портфелі є цінні папери J&J, раціонально стежити за діяльністю як самої компанії, так і її конкурентів. У сфері медичного обладнання це Medtronic, Stryker, Becton Dickinson.

Коли краще купувати акції компанії «Джонсон і Джонсон»?

За останні 5 років цінні папери компанії демонстрували стабільне зростання, за винятком кризового березня 2020 року. Однак рух графіка циклічний. Аналітики рекомендують не залишатися в очікуванні подальшого зростання, а заробляти на акціях J&J вже зараз. Як і коли це правильно зробити, підкаже інвестиційний консультант «Фрідом Фінанс Україна».

5 причин, за якими інвесторам варто співпрацювати з нашою компанією:

  • безкоштовні консультації персонального брокера;

  • надання власної аналітики, щоб оцінити ризики;

  • сертифіковані фахівці Національної комісії з цінних паперів у штаті;

  • низький поріг для інвестування;

  • можливість здійснювати операції на провідних фондових біржах: Nasdaq, NYSE, London Stock Exchange, KASE.

Щоб купити акції «Джонсон і Джонсон», залиште замовлення онлайн. Наш менеджер оформить індивідуальний брокерський рахунок. Це необхідно для початку роботи на фондовій біржі.

Отримати безкоштовну консультацію

Останні новини