ТОВ «ФРIДОМ ФІНАНС УКРАЇНА» — це компанія, яка відкриває перед клієнтами глобальні перспективи у світі інвестицій на фондовому ринку. Головний посил, який ми трансформуємо клієнтам, — це свобода й нові можливості. Ми допомагаємо українцям стати фінансово освіченими й незалежними.
Компанія входить до складу міжнародного холдингу Freedom Holding Corp. (США), брокери якого надають клієнтам доступ до світових фондових ринків. Філіали та офіси холдингу є в Україні, Німеччині, Росії, Казахстані, Узбекистані, Киргизстані, Кіпрі, США. Акції Freedom Holding Corp. лістинговані на фондовій біржі NASDAQ у США.
Переваги роботи в ФРІДОМ ФІНАНС УКРАЇНА для вас:
- Отримаєте унікальний досвід роботи на фондовому ринку, що тільки набирає обертів в Україні.
- Зможете постійно навчатися та розвивати методи продажів і біржової справи.
- Регулярно братимете участь у топових бізнес-заходах.
- Зможете побудувати кар’єру — холдинг розвивається в Україні, має офіси в Європі, Азії, США.
- Житимете насиченим корпоративним життям, працюватимете в дружньому колективі та комфортних, сучасних умовах.
- Будете офіційно працевлаштовані.
Київ
Вимоги до кандидата
- Досвід роботи з SERM та ORM-репутацією від року. Досвід роботи в SMM, PR буде перевагою.
- Навички копірайтингу, вміння писати живі тексти та спілкуватися з аудиторією.
- Знання основ SEO.
- Розуміння основ інтернет-маркетингу.
- Навички аналітичної роботи, у тому числі з використанням різних систем і сервісів вебаналітики.
- Високий рівень самоорганізації.
- Доскональне знання української та російської мов.
Функціональні обов’язки
- Роботі зі створення позитивного іміджу компанії в інтернеті.
- Ручний та автоматизований моніторинг ресурсів та збір відгуків (соцмережі, сайти відгуків).
- Робота з відгуками на картах – моніторинг, опрацювання.
- Опрацювання негативних і позитивний відгуків у мережі (у тому часі реагування на форумах і блогах).
- Комунікації з менеджерами майданчиків.
- Взаємодія з підрядниками (постановка завдань і контроль виконання).
- Підвищення рівня присутності компанії в мережі.
- Складання звітності за результатами місяця.
- Виділяємо бюджет на формування і тестування гіпотез.
Забезпечуємо
- Бюджет на формування та тестування гіпотез.
- Офіційне працевлаштування.
- Виплату заробітної плати двічі на місяць.
- Можливість професійного розвитку.
- Доступ до ексклюзивних аналітичних матеріалів.
- Підтримку та навчання.
Вимоги
- Вища профільна освіта.
- Досвід роботи від 2 років.
- Знання 1:С Бухгалтерії (8 версія) та програми «MeDok».
- Знання чинного законодавства України в сфері бухгалтерського обліку та фінансів.
- Обов’язковий досвід роботи в фінансових компаніях (торговці цінними паперами, КУА, банки).
- Обов’язковий досвід роботи на керівних посадах.
- Знання МСФЗ.
- Акуратність і уважність при роботі з документами.
- Відповідальність і старанність.
Обов’язки:
- Участь в формуванні бюджету компанії та контроль за бюджетним процесом.
- Контроль витрат та їх погодження.
- Управлінська звітність.
- Контроль за дотриманням пруденційних нормативів професійного учасника фондового ринку (торговця цінними паперами).
Умови роботи
- Офіційна заробітна плата.
- Соціальні гарантії відповідно до чинного законодавства України.
- Можливості кар'єрного зростання і професійного розвитку.
- Дружний колектив.
- Комфортні умови праці, офіс класу «А» (м. Арсенальна /м. Печерська).
- Участь у корпоративних заходах.
Житомир
ЗП: 10000 грн
Вимоги до кандидата:
- від 2 років досвіду обслуговування клієнтів та/або непрямих продажів;
- досвід роботи в установі, що торгує цінними паперами, депозитарній установі або іншій фінансовій установі буде перевагою;
- вища освіта у сфері фінансів;
- ініціативність і проактивність;
- вільне володіння українською та російською мовами, грамотність.
Функціональні обов’язки:
- пошук клієнтів;
- робота зі зверненнями й запитами потенційних клієнтів;
- ведення переговорів / проведення зустрічей із потенційними клієнтами;
- презентація продукту компанії / детальне консультування клієнта;
- відкриття рахунку у цінних паперах для клієнта, укладення договору;
- ведення аналітики й звітності, подача їх до головного офісу;
- складення комерційних пропозицій за цінними паперами.
Забезпечуємо:
- офіційне працевлаштування;
- виплату заробітної плати двічі на місяць;
- оснащене технікою робоче місце в комфортному офісі;
- можливість кар’єрного зростання та професійного розвитку;
- доступ до ексклюзивних аналітичних матеріалів;
- підтримку та навчання.
Кривий Ріг
ЗП: 10000 грн
Вимоги до кандидата:
- від 2 років досвіду обслуговування клієнтів та/або непрямих продажів;
- досвід роботи в установі, що торгує цінними паперами, депозитарній установі або іншій фінансовій установі буде перевагою;
- вища освіта у сфері фінансів;
- ініціативність і проактивність;
- вільне володіння українською та російською мовами, грамотність.
Функціональні обов’язки:
- пошук клієнтів;
- робота зі зверненнями й запитами потенційних клієнтів;
- ведення переговорів / проведення зустрічей із потенційними клієнтами;
- презентація продукту компанії / детальне консультування клієнта;
- відкриття рахунку у цінних паперах для клієнта, укладення договору;
- ведення аналітики й звітності, подача їх до головного офісу;
- складення комерційних пропозицій за цінними паперами.
Забезпечуємо:
- офіційне працевлаштування;
- виплату заробітної плати двічі на місяць;
- оснащене технікою робоче місце в комфортному офісі;
- можливість кар’єрного зростання та професійного розвитку;
- доступ до ексклюзивних аналітичних матеріалів;
- підтримку та навчання.
Харків
ЗП: 10000 грн
Вимоги до кандидата:
- від 2 років досвіду обслуговування клієнтів та/або непрямих продажів;
- досвід роботи в установі, що торгує цінними паперами, депозитарній установі або іншій фінансовій установі буде перевагою;
- вища освіта у сфері фінансів;
- ініціативність і проактивність;
- вільне володіння українською та російською мовами, грамотність.
Функціональні обов’язки:
- пошук клієнтів;
- робота зі зверненнями й запитами потенційних клієнтів;
- ведення переговорів / проведення зустрічей із потенційними клієнтами;
- презентація продукту компанії / детальне консультування клієнта;
- відкриття рахунку у цінних паперах для клієнта, укладення договору;
- ведення аналітики й звітності, подача їх до головного офісу;
- складення комерційних пропозицій за цінними паперами.
Забезпечуємо:
- офіційне працевлаштування;
- виплату заробітної плати двічі на місяць;
- оснащене технікою робоче місце в комфортному офісі;
- можливість кар’єрного зростання та професійного розвитку;
- доступ до ексклюзивних аналітичних матеріалів;
- підтримку та навчання.
Полтава
ЗП: 10000 грн
Вимоги до кандидата:
- від 2 років досвіду обслуговування клієнтів та/або непрямих продажів;
- досвід роботи в установі, що торгує цінними паперами, депозитарній установі або іншій фінансовій установі буде перевагою;
- вища освіта у сфері фінансів;
- ініціативність і проактивність;
- вільне володіння українською та російською мовами, грамотність.
Функціональні обов’язки:
- пошук клієнтів;
- робота зі зверненнями й запитами потенційних клієнтів;
- ведення переговорів / проведення зустрічей із потенційними клієнтами;
- презентація продукту компанії / детальне консультування клієнта;
- відкриття рахунку у цінних паперах для клієнта, укладення договору;
- ведення аналітики й звітності, подача їх до головного офісу;
- складення комерційних пропозицій за цінними паперами.
Забезпечуємо:
- офіційне працевлаштування;
- виплату заробітної плати двічі на місяць;
- оснащене технікою робоче місце в комфортному офісі;
- можливість кар’єрного зростання та професійного розвитку;
- доступ до ексклюзивних аналітичних матеріалів;
- підтримку та навчання.
Дніпро
ЗП: 10000 грн
Вимоги до кандидата:
- від 2 років досвіду обслуговування клієнтів та/або непрямих продажів;
- досвід роботи в установі, що торгує цінними паперами, депозитарній установі або іншій фінансовій установі буде перевагою;
- вища освіта у сфері фінансів;
- ініціативність і проактивність;
- вільне володіння українською та російською мовами, грамотність.
Функціональні обов’язки:
- пошук клієнтів;
- робота зі зверненнями й запитами потенційних клієнтів;
- ведення переговорів / проведення зустрічей із потенційними клієнтами;
- презентація продукту компанії / детальне консультування клієнта;
- відкриття рахунку у цінних паперах для клієнта, укладення договору;
- ведення аналітики й звітності, подача їх до головного офісу;
- складення комерційних пропозицій за цінними паперами.
Забезпечуємо:
- офіційне працевлаштування;
- виплату заробітної плати двічі на місяць;
- оснащене технікою робоче місце в комфортному офісі;
- можливість кар’єрного зростання та професійного розвитку;
- доступ до ексклюзивних аналітичних матеріалів;
- підтримку та навчання.