Вакансії

Приєднуйтеся до команди професіоналів та розвивайтесь разом з ФРІДОМ ФІНАНС УКРАЇНА

ТОВ «ФРIДОМ ФІНАНС УКРАЇНА» — це компанія, яка відкриває перед клієнтами глобальні перспективи у світі інвестицій на фондовому ринку. Головний посил, який ми трансформуємо клієнтам, — це свобода й нові можливості. Ми допомагаємо українцям стати фінансово освіченими й незалежними.

Компанія входить до складу міжнародного холдингу Freedom Holding Corp. (США), брокери якого надають клієнтам доступ до світових фондових ринків. Філіали та офіси холдингу є в Україні, Німеччині, Росії, Казахстані, Узбекистані, Киргизстані, Кіпрі, США.  Акції Freedom Holding Corp. лістинговані на фондовій біржі NASDAQ у США.

Переваги роботи в ФРІДОМ ФІНАНС УКРАЇНА для вас:

- Отримаєте унікальний досвід роботи на фондовому ринку, що тільки набирає обертів в Україні.

- Зможете постійно навчатися та розвивати методи продажів і біржової справи.

- Регулярно братимете участь у топових бізнес-заходах. 

- Зможете побудувати кар’єру — холдинг розвивається в Україні, має офіси в Європі, Азії, США.

- Житимете насиченим корпоративним життям, працюватимете в дружньому колективі та комфортних, сучасних умовах.

- Будете офіційно працевлаштовані.

Київ

Фінансовий менеджер

Вимоги до кандидата:

  • 3+ роки професійного досвіду роботи у сфері бухгалтерського обліку та фінансів, високий рівень профільних знань; 
  • від 2 років досвіду роботи в Big4; 
  • від 2 років роботи у фінансових організаціях (буде додатковою перевагою);
  • вільне володіння англійською, українською та російською мовами, грамотність; 
  • сильні організаторські здібності й комунікативні навички, вміння працювати в команді та самостійно; 
  • вміння керувати роботою з вдосконалення та спрощення процесів;
  • вміння працювати в умовах багатозадачності та жорстких часових рамок;
  • увага до деталей, аналітичне й критичне мислення, навички дослідника; 
  • вміння працювати із зацікавленими сторонами, правильно представляти переваги ініціатив. 

 

Функціональні обов’язки

  • контроль функцій бухгалтерського обліку та бек-офісу в компанії; 
  • підготовка звітності про групу для консолідації групи в рамках GAAP США; 
  • підготовка пакету звітності з управління; 
  • впровадження та розвиток бюджетної системи та процесів бюджетного контролю; 
  • допомога в інтеграції програмного забезпечення бухгалтерського обліку в програмне забезпечення групової консолідації; 
  • робота з внутрішніми/зовнішніми аудитами під час квартальних та річних аудитів; 
  • співпраця зі спільною службою бухгалтерського обліку з питань вдосконалення внутрішнього контролю; 
  • співпраця зі спільним сервісом бухгалтерського обліку в головному офісі;
  • впровадження глобальних стандартів та участь у проєктах із фінансування команди. 

 

Забезпечуємо

  • офіційне працевлаштування та соціальні гарантії; 
  • виплату заробітної плати двічі на місяць; 
  • оснащене технікою робоче місце в комфортному офісі класу «А» (м. Арсенальна/ м. Печерська); 
  • дружній колектив та участь у корпоративних заходах; 
  • підтримку та навчання, можливість професійного зростання. 

Контент-менеджер

Шукаємо ініціативного, ідейного, відповідального колегу, який не боїться багато працювати задля результату. Наш ідеальний кандидат закоханий у тексти та може розібратися у непростих темах, просто й легко писати про фінанси, інвестиції, фондові ринки. 

 

Вимоги до кандидата:

  • вища економічна або лінгвістична освіта; 
  • знання головних принципів маркетингу; 
  • досвід роботи з інструментами digital-маркетингу; 
  • вільне володіння українською та російською мовами, беззаперечна грамотність. 

 

Функціональні обов’язки

  • адміністрування сайту компанії: наповнення новим контентом, розміщення матеріалів, контроль за актуальністю опублікованої інформації; 
  • складання контент-плану для сторінок у соціальних мережах; 
  • підготовка та налаштування контенту для email-розсилок, чат-бота; 
  • ведення корпоративного Telegram-каналу. 

 

Забезпечуємо

  • конкурентну оплату праці; 
  • офіційне працевлаштування; 
  • робоче місце в комфортному офісі класу «А» (м. Арсенальна / м. Печерська); 
  • простір для творчості та креативу; 
  • дружній колектив та участь у корпоративних заходах; 

підтримку та навчання.  

Житомир

Інвестиційний консультант, менеджер із залучення клієнтів, sales-менеджер

ЗП: 10000 грн

Вимоги до кандидата:

  • від 2 років досвіду обслуговування клієнтів та/або непрямих продажів; 
  • досвід роботи в установі, що торгує цінними паперами, депозитарній установі або іншій фінансовій установі буде перевагою;
  • вища освіта у сфері фінансів;
  • ініціативність і проактивність;
  • вільне володіння українською та російською мовами, грамотність.

 

Функціональні обов’язки

  • пошук клієнтів; 
  • робота зі зверненнями й запитами потенційних клієнтів; 
  • ведення переговорів / проведення зустрічей із потенційними клієнтами;
  • презентація продукту компанії / детальне консультування клієнта; 
  • відкриття рахунку у цінних паперах для клієнта, укладення договору; 
  • ведення аналітики й звітності, подача їх до головного офісу; 
  • складення комерційних пропозицій за цінними паперами. 

 

Забезпечуємо

  • офіційне працевлаштування; 
  • виплату заробітної плати двічі на місяць; 
  • оснащене технікою робоче місце в комфортному офісі; 
  • можливість кар’єрного зростання та професійного розвитку;
  • доступ до ексклюзивних аналітичних матеріалів; 
  • підтримку та навчання. 

Миколаїв

Інвестиційний консультант, менеджер із залучення клієнтів, sales-менеджер

ЗП: 10000 грн

Вимоги до кандидата:

  • від 2 років досвіду обслуговування клієнтів та/або непрямих продажів; 
  • досвід роботи в установі, що торгує цінними паперами, депозитарній установі або іншій фінансовій установі буде перевагою;
  • вища освіта у сфері фінансів;
  • ініціативність і проактивність;
  • вільне володіння українською та російською мовами, грамотність.

 

Функціональні обов’язки

  • пошук клієнтів; 
  • робота зі зверненнями й запитами потенційних клієнтів; 
  • ведення переговорів / проведення зустрічей із потенційними клієнтами;
  • презентація продукту компанії / детальне консультування клієнта; 
  • відкриття рахунку у цінних паперах для клієнта, укладення договору; 
  • ведення аналітики й звітності, подача їх до головного офісу; 
  • складення комерційних пропозицій за цінними паперами. 

 

Забезпечуємо

  • офіційне працевлаштування; 
  • виплату заробітної плати двічі на місяць; 
  • оснащене технікою робоче місце в комфортному офісі; 
  • можливість кар’єрного зростання та професійного розвитку;
  • доступ до ексклюзивних аналітичних матеріалів; 
  • підтримку та навчання. 

Кривий Ріг

Інвестиційний консультант, менеджер із залучення клієнтів, sales-менеджер

ЗП: 10000 грн

Вимоги до кандидата:

  • від 2 років досвіду обслуговування клієнтів та/або непрямих продажів; 
  • досвід роботи в установі, що торгує цінними паперами, депозитарній установі або іншій фінансовій установі буде перевагою;
  • вища освіта у сфері фінансів;
  • ініціативність і проактивність;
  • вільне володіння українською та російською мовами, грамотність.

 

Функціональні обов’язки

  • пошук клієнтів; 
  • робота зі зверненнями й запитами потенційних клієнтів; 
  • ведення переговорів / проведення зустрічей із потенційними клієнтами;
  • презентація продукту компанії / детальне консультування клієнта; 
  • відкриття рахунку у цінних паперах для клієнта, укладення договору; 
  • ведення аналітики й звітності, подача їх до головного офісу; 
  • складення комерційних пропозицій за цінними паперами. 

 

Забезпечуємо

  • офіційне працевлаштування; 
  • виплату заробітної плати двічі на місяць; 
  • оснащене технікою робоче місце в комфортному офісі; 
  • можливість кар’єрного зростання та професійного розвитку;
  • доступ до ексклюзивних аналітичних матеріалів; 
  • підтримку та навчання. 

Харків

Інвестиційний консультант, менеджер із залучення клієнтів, sales-менеджер

ЗП: 10000 грн

Вимоги до кандидата:

  • від 2 років досвіду обслуговування клієнтів та/або непрямих продажів; 
  • досвід роботи в установі, що торгує цінними паперами, депозитарній установі або іншій фінансовій установі буде перевагою;
  • вища освіта у сфері фінансів;
  • ініціативність і проактивність;
  • вільне володіння українською та російською мовами, грамотність.

 

Функціональні обов’язки

  • пошук клієнтів; 
  • робота зі зверненнями й запитами потенційних клієнтів; 
  • ведення переговорів / проведення зустрічей із потенційними клієнтами;
  • презентація продукту компанії / детальне консультування клієнта; 
  • відкриття рахунку у цінних паперах для клієнта, укладення договору; 
  • ведення аналітики й звітності, подача їх до головного офісу; 
  • складення комерційних пропозицій за цінними паперами. 

 

Забезпечуємо

  • офіційне працевлаштування; 
  • виплату заробітної плати двічі на місяць; 
  • оснащене технікою робоче місце в комфортному офісі; 
  • можливість кар’єрного зростання та професійного розвитку;
  • доступ до ексклюзивних аналітичних матеріалів; 
  • підтримку та навчання. 

Чернівці

Інвестиційний консультант, менеджер із залучення клієнтів, sales-менеджер

ЗП: 10000 грн

Вимоги до кандидата:

  • від 2 років досвіду обслуговування клієнтів та/або непрямих продажів; 
  • досвід роботи в установі, що торгує цінними паперами, депозитарній установі або іншій фінансовій установі буде перевагою;
  • вища освіта у сфері фінансів;
  • ініціативність і проактивність;
  • вільне володіння українською та російською мовами, грамотність.

 

Функціональні обов’язки

  • пошук клієнтів; 
  • робота зі зверненнями й запитами потенційних клієнтів; 
  • ведення переговорів / проведення зустрічей із потенційними клієнтами;
  • презентація продукту компанії / детальне консультування клієнта; 
  • відкриття рахунку у цінних паперах для клієнта, укладення договору; 
  • ведення аналітики й звітності, подача їх до головного офісу; 
  • складення комерційних пропозицій за цінними паперами. 

 

Забезпечуємо

  • офіційне працевлаштування; 
  • виплату заробітної плати двічі на місяць; 
  • оснащене технікою робоче місце в комфортному офісі; 
  • можливість кар’єрного зростання та професійного розвитку;
  • доступ до ексклюзивних аналітичних матеріалів; 
  • підтримку та навчання. 

Полтава

Інвестиційний консультант, менеджер із залучення клієнтів, sales-менеджер

ЗП: 10000 грн

Вимоги до кандидата:

  • від 2 років досвіду обслуговування клієнтів та/або непрямих продажів; 
  • досвід роботи в установі, що торгує цінними паперами, депозитарній установі або іншій фінансовій установі буде перевагою;
  • вища освіта у сфері фінансів;
  • ініціативність і проактивність;
  • вільне володіння українською та російською мовами, грамотність.

 

Функціональні обов’язки

  • пошук клієнтів; 
  • робота зі зверненнями й запитами потенційних клієнтів; 
  • ведення переговорів / проведення зустрічей із потенційними клієнтами;
  • презентація продукту компанії / детальне консультування клієнта; 
  • відкриття рахунку у цінних паперах для клієнта, укладення договору; 
  • ведення аналітики й звітності, подача їх до головного офісу; 
  • складення комерційних пропозицій за цінними паперами. 

 

Забезпечуємо

  • офіційне працевлаштування; 
  • виплату заробітної плати двічі на місяць; 
  • оснащене технікою робоче місце в комфортному офісі; 
  • можливість кар’єрного зростання та професійного розвитку;
  • доступ до ексклюзивних аналітичних матеріалів; 
  • підтримку та навчання. 

Дніпро

Інвестиційний консультант, менеджер із залучення клієнтів, sales-менеджер

ЗП: 10000 грн

Вимоги до кандидата:

  • від 2 років досвіду обслуговування клієнтів та/або непрямих продажів; 
  • досвід роботи в установі, що торгує цінними паперами, депозитарній установі або іншій фінансовій установі буде перевагою;
  • вища освіта у сфері фінансів;
  • ініціативність і проактивність;
  • вільне володіння українською та російською мовами, грамотність.

 

Функціональні обов’язки

  • пошук клієнтів; 
  • робота зі зверненнями й запитами потенційних клієнтів; 
  • ведення переговорів / проведення зустрічей із потенційними клієнтами;
  • презентація продукту компанії / детальне консультування клієнта; 
  • відкриття рахунку у цінних паперах для клієнта, укладення договору; 
  • ведення аналітики й звітності, подача їх до головного офісу; 
  • складення комерційних пропозицій за цінними паперами. 

 

Забезпечуємо

  • офіційне працевлаштування; 
  • виплату заробітної плати двічі на місяць; 
  • оснащене технікою робоче місце в комфортному офісі; 
  • можливість кар’єрного зростання та професійного розвитку;
  • доступ до ексклюзивних аналітичних матеріалів; 
  • підтримку та навчання. 
×
Неприпустимий формат

×

Максимальний розмір файлу ― 5 МБ. Допустимі формати: PDF, JPEG, DOC.

×

Дякуємо за звернення!

Ми з вами зв'яжемось найближчим часом!