Вакансії

Приєднуйтеся до команди професіоналів та розвивайтесь разом з ФРІДОМ ФІНАНС УКРАЇНА

ТОВ «ФРIДОМ ФІНАНС УКРАЇНА» — це компанія, яка відкриває перед клієнтами глобальні перспективи у світі інвестицій на фондовому ринку. Головний посил, який ми трансформуємо клієнтам, — це свобода й нові можливості. Ми допомагаємо українцям стати фінансово освіченими й незалежними.

Компанія входить до складу міжнародного холдингу Freedom Holding Corp. (США), брокери якого надають клієнтам доступ до світових фондових ринків. Філіали та офіси холдингу є в Україні, Німеччині, Росії, Казахстані, Узбекистані, Киргизстані, Кіпрі, США.  Акції Freedom Holding Corp. лістинговані на фондовій біржі NASDAQ у США.

Переваги роботи в ФРІДОМ ФІНАНС УКРАЇНА для вас:

- Отримаєте унікальний досвід роботи на фондовому ринку, що тільки набирає обертів в Україні.

- Зможете постійно навчатися та розвивати методи продажів і біржової справи.

- Регулярно братимете участь у топових бізнес-заходах. 

- Зможете побудувати кар’єру — холдинг розвивається в Україні, має офіси в Європі, Азії, США.

- Житимете насиченим корпоративним життям, працюватимете в дружньому колективі та комфортних, сучасних умовах.

- Будете офіційно працевлаштовані.

Київ

Вимоги до кандидата:

  • понад 1 рік досвіду роботи у контакт-центрі (якщо у фінансовому секторі, то це буде додатковою перевагою); 
  • вища освіта та цікавість до сфери фінансів;
  • відмінні навички спілкування телефоном;
  • вільне володіння українською та російською мовами, грамотність; 
  • знання правил і принципів ділового спілкування та листування; 
  • знання Microsoft Excel. 


Функціональні обов’язки

  • приймання, обробка та реєстрація вхідних викликів;
  • обробка електронних звернень та заявок відповідно до чинних страндартів і процедур для обробки викликів;
  • консультування з питань інвестування на фондовому ринку та його останні тенденції;
  • регулярне подання звітності про виконану роботу. 


Забезпечуємо

  • офіційне працевлаштування; 
  • гідну оплату праці (ставка + бонуси) та виплату заробітної плати двічі на місяць; 
  • оснащене технікою робоче місце в комфортному офісі (м. Печерська / м. Арсенальна);
  • гнучкий графік роботи, 6-денний (40 годин); 
  • можливість кар’єрного зростання та професійного розвитку;
  • доступ до ексклюзивних аналітичних матеріалів; 
  • підтримку та навчання. 

Чернівці

Вимоги до кандидата:

  • від 2 років досвіду обслуговування клієнтів та/або непрямих продажів; 
  • досвід роботи в установі, що торгує цінними паперами, депозитарній установі або іншій фінансовій установі буде перевагою;
  • вища освіта у сфері фінансів;
  • ініціативність і проактивність;
  • вільне володіння українською та російською мовами, грамотність.

 

Функціональні обов’язки

  • пошук клієнтів; 
  • робота зі зверненнями й запитами потенційних клієнтів; 
  • ведення переговорів / проведення зустрічей із потенційними клієнтами;
  • презентація продукту компанії / детальне консультування клієнта; 
  • відкриття рахунку у цінних паперах для клієнта, укладення договору; 
  • ведення аналітики й звітності, подача їх до головного офісу; 
  • складення комерційних пропозицій за цінними паперами. 

 

Забезпечуємо

  • офіційне працевлаштування; 
  • виплату заробітної плати двічі на місяць; 
  • оснащене технікою робоче місце в комфортному офісі; 
  • можливість кар’єрного зростання та професійного розвитку;
  • доступ до ексклюзивних аналітичних матеріалів; 
  • підтримку та навчання.

Дніпро

Вимоги до кандидата:

  • від 2 років досвіду обслуговування клієнтів та/або непрямих продажів; 
  • досвід роботи в установі, що торгує цінними паперами, депозитарній установі або іншій фінансовій установі буде перевагою;
  • вища освіта у сфері фінансів;
  • ініціативність і проактивність;
  • вільне володіння українською та російською мовами, грамотність.

 

Функціональні обов’язки

  • пошук клієнтів; 
  • робота зі зверненнями й запитами потенційних клієнтів; 
  • ведення переговорів / проведення зустрічей із потенційними клієнтами;
  • презентація продукту компанії / детальне консультування клієнта; 
  • відкриття рахунку у цінних паперах для клієнта, укладення договору; 
  • ведення аналітики й звітності, подача їх до головного офісу; 
  • складення комерційних пропозицій за цінними паперами. 

 

Забезпечуємо

  • офіційне працевлаштування; 
  • виплату заробітної плати двічі на місяць; 
  • оснащене технікою робоче місце в комфортному офісі; 
  • можливість кар’єрного зростання та професійного розвитку;
  • доступ до ексклюзивних аналітичних матеріалів; 
  • підтримку та навчання. 

Замовте безкоштовну консультацію щодо послуг ТОВ «ФРIДОМ ФІНАНС УКРАЇНА»