Вакансії

Приєднуйтеся до команди професіоналів та розвивайтесь разом з ФРІДОМ ФІНАНС УКРАЇНА

ТОВ «ФРIДОМ ФІНАНС УКРАЇНА» — це компанія, яка відкриває перед клієнтами глобальні перспективи у світі інвестицій на фондовому ринку. Головний посил, який ми трансформуємо клієнтам, — це свобода й нові можливості. Ми допомагаємо українцям стати фінансово освіченими й незалежними.

Компанія входить до складу міжнародного холдингу Freedom Holding Corp. (США), брокери якого надають клієнтам доступ до світових фондових ринків. Філіали та офіси холдингу є в Україні, Німеччині, Росії, Казахстані, Узбекистані, Киргизстані, Кіпрі, США.  Акції Freedom Holding Corp. лістинговані на фондовій біржі NASDAQ у США.

Переваги роботи в ФРІДОМ ФІНАНС УКРАЇНА для вас:

- Отримаєте унікальний досвід роботи на фондовому ринку, що тільки набирає обертів в Україні.

- Зможете постійно навчатися та розвивати методи продажів і біржової справи.

- Регулярно братимете участь у топових бізнес-заходах. 

- Зможете побудувати кар’єру — холдинг розвивається в Україні, має офіси в Європі, Азії, США.

- Житимете насиченим корпоративним життям, працюватимете в дружньому колективі та комфортних, сучасних умовах.

- Будете офіційно працевлаштовані.

Київ

Спеціаліст по роботі з репутацією в мережі (SERM), віддалена робота

Вимоги до кандидата

  • Досвід роботи з SERM та ORM-репутацією від року. Досвід роботи в SMM, PR буде перевагою. 
  • Навички копірайтингу, вміння писати живі тексти та спілкуватися з аудиторією.
  • Знання основ SEO.
  • Розуміння основ інтернет-маркетингу. 
  • Навички аналітичної роботи, у тому числі з використанням різних систем і сервісів вебаналітики. 
  • Високий рівень самоорганізації.
  • Доскональне знання української та російської мов. 

Функціональні обов’язки

  • Роботі зі створення позитивного іміджу компанії в інтернеті.
  • Ручний та автоматизований моніторинг ресурсів та збір відгуків (соцмережі, сайти відгуків).
  • Робота з відгуками на картах – моніторинг, опрацювання. 
  • Опрацювання негативних і позитивний відгуків у мережі (у тому часі реагування на форумах і блогах). 
  • Комунікації з менеджерами майданчиків. 
  • Взаємодія з підрядниками (постановка завдань і контроль виконання).
  • Підвищення рівня присутності компанії в мережі. 
  • Складання звітності за результатами місяця.
  • Виділяємо бюджет на формування і тестування гіпотез.

 Забезпечуємо

  • Бюджет на формування та тестування гіпотез. 
  • Офіційне працевлаштування. 
  • Виплату заробітної плати двічі на місяць.
  • Можливість професійного розвитку.
  • Доступ до ексклюзивних аналітичних матеріалів.
  • Підтримку та навчання.

Житомир

Інвестиційний консультант, менеджер із залучення клієнтів, sales-менеджер

ЗП: 10000 грн

Вимоги до кандидата:

  • від 2 років досвіду обслуговування клієнтів та/або непрямих продажів; 
  • досвід роботи в установі, що торгує цінними паперами, депозитарній установі або іншій фінансовій установі буде перевагою;
  • вища освіта у сфері фінансів;
  • ініціативність і проактивність;
  • вільне володіння українською та російською мовами, грамотність.

 

Функціональні обов’язки

  • пошук клієнтів; 
  • робота зі зверненнями й запитами потенційних клієнтів; 
  • ведення переговорів / проведення зустрічей із потенційними клієнтами;
  • презентація продукту компанії / детальне консультування клієнта; 
  • відкриття рахунку у цінних паперах для клієнта, укладення договору; 
  • ведення аналітики й звітності, подача їх до головного офісу; 
  • складення комерційних пропозицій за цінними паперами. 

 

Забезпечуємо

  • офіційне працевлаштування; 
  • виплату заробітної плати двічі на місяць; 
  • оснащене технікою робоче місце в комфортному офісі; 
  • можливість кар’єрного зростання та професійного розвитку;
  • доступ до ексклюзивних аналітичних матеріалів; 
  • підтримку та навчання. 

Кривий Ріг

Інвестиційний консультант, менеджер із залучення клієнтів, sales-менеджер

ЗП: 10000 грн

Вимоги до кандидата:

  • від 2 років досвіду обслуговування клієнтів та/або непрямих продажів; 
  • досвід роботи в установі, що торгує цінними паперами, депозитарній установі або іншій фінансовій установі буде перевагою;
  • вища освіта у сфері фінансів;
  • ініціативність і проактивність;
  • вільне володіння українською та російською мовами, грамотність.

 

Функціональні обов’язки

  • пошук клієнтів; 
  • робота зі зверненнями й запитами потенційних клієнтів; 
  • ведення переговорів / проведення зустрічей із потенційними клієнтами;
  • презентація продукту компанії / детальне консультування клієнта; 
  • відкриття рахунку у цінних паперах для клієнта, укладення договору; 
  • ведення аналітики й звітності, подача їх до головного офісу; 
  • складення комерційних пропозицій за цінними паперами. 

 

Забезпечуємо

  • офіційне працевлаштування; 
  • виплату заробітної плати двічі на місяць; 
  • оснащене технікою робоче місце в комфортному офісі; 
  • можливість кар’єрного зростання та професійного розвитку;
  • доступ до ексклюзивних аналітичних матеріалів; 
  • підтримку та навчання. 

Харків

Інвестиційний консультант, менеджер із залучення клієнтів, sales-менеджер

ЗП: 10000 грн

Вимоги до кандидата:

  • від 2 років досвіду обслуговування клієнтів та/або непрямих продажів; 
  • досвід роботи в установі, що торгує цінними паперами, депозитарній установі або іншій фінансовій установі буде перевагою;
  • вища освіта у сфері фінансів;
  • ініціативність і проактивність;
  • вільне володіння українською та російською мовами, грамотність.

 

Функціональні обов’язки

  • пошук клієнтів; 
  • робота зі зверненнями й запитами потенційних клієнтів; 
  • ведення переговорів / проведення зустрічей із потенційними клієнтами;
  • презентація продукту компанії / детальне консультування клієнта; 
  • відкриття рахунку у цінних паперах для клієнта, укладення договору; 
  • ведення аналітики й звітності, подача їх до головного офісу; 
  • складення комерційних пропозицій за цінними паперами. 

 

Забезпечуємо

  • офіційне працевлаштування; 
  • виплату заробітної плати двічі на місяць; 
  • оснащене технікою робоче місце в комфортному офісі; 
  • можливість кар’єрного зростання та професійного розвитку;
  • доступ до ексклюзивних аналітичних матеріалів; 
  • підтримку та навчання. 

Полтава

Інвестиційний консультант, менеджер із залучення клієнтів, sales-менеджер

ЗП: 10000 грн

Вимоги до кандидата:

  • від 2 років досвіду обслуговування клієнтів та/або непрямих продажів; 
  • досвід роботи в установі, що торгує цінними паперами, депозитарній установі або іншій фінансовій установі буде перевагою;
  • вища освіта у сфері фінансів;
  • ініціативність і проактивність;
  • вільне володіння українською та російською мовами, грамотність.

 

Функціональні обов’язки

  • пошук клієнтів; 
  • робота зі зверненнями й запитами потенційних клієнтів; 
  • ведення переговорів / проведення зустрічей із потенційними клієнтами;
  • презентація продукту компанії / детальне консультування клієнта; 
  • відкриття рахунку у цінних паперах для клієнта, укладення договору; 
  • ведення аналітики й звітності, подача їх до головного офісу; 
  • складення комерційних пропозицій за цінними паперами. 

 

Забезпечуємо

  • офіційне працевлаштування; 
  • виплату заробітної плати двічі на місяць; 
  • оснащене технікою робоче місце в комфортному офісі; 
  • можливість кар’єрного зростання та професійного розвитку;
  • доступ до ексклюзивних аналітичних матеріалів; 
  • підтримку та навчання. 

Дніпро

Інвестиційний консультант, менеджер із залучення клієнтів, sales-менеджер

ЗП: 10000 грн

Вимоги до кандидата:

  • від 2 років досвіду обслуговування клієнтів та/або непрямих продажів; 
  • досвід роботи в установі, що торгує цінними паперами, депозитарній установі або іншій фінансовій установі буде перевагою;
  • вища освіта у сфері фінансів;
  • ініціативність і проактивність;
  • вільне володіння українською та російською мовами, грамотність.

 

Функціональні обов’язки

  • пошук клієнтів; 
  • робота зі зверненнями й запитами потенційних клієнтів; 
  • ведення переговорів / проведення зустрічей із потенційними клієнтами;
  • презентація продукту компанії / детальне консультування клієнта; 
  • відкриття рахунку у цінних паперах для клієнта, укладення договору; 
  • ведення аналітики й звітності, подача їх до головного офісу; 
  • складення комерційних пропозицій за цінними паперами. 

 

Забезпечуємо

  • офіційне працевлаштування; 
  • виплату заробітної плати двічі на місяць; 
  • оснащене технікою робоче місце в комфортному офісі; 
  • можливість кар’єрного зростання та професійного розвитку;
  • доступ до ексклюзивних аналітичних матеріалів; 
  • підтримку та навчання. 
×
Неприпустимий формат

×

Максимальний розмір файлу ― 5 МБ. Допустимі формати: PDF, JPEG, DOC.

×

Дякуємо за звернення!

Ми з вами зв'яжемось найближчим часом!