Apple готує конкурента Peloton?

За непідтвердженою інформацією, компанія Apple Inc. (AAPL, NASDAQ) готує фітнес-сервіс, який буде надаватися клієнтам по підписці. Точної інформації про підготування додатку немає, проте деякі аналітики припускають, що воно може стати конкурентом послуг компанії Peloton Interactive Inc. (PTON, NASDAQ).

В даний час Peloton надає клієнтам два види послуг: підписка на доступ до бібліотеки контенту для власників її тренажерів і підписка на фітнес-контент для тих, хто займається без тренажерів Peloton. Перша категорія клієнтів забезпечує основний дохід компанії і є стійкою: ці люди витратили на тренажери компанії від $2200 до $4300 і платять близько $39 в місяць за підписку. У цій частині клієнтів Apple навряд чи може скласти компанію конкуренцію. Але та частина клієнтів, яка підписана тільки на бібліотеку (коштує $13 в місяць), але не купувала тренажери, є більш мобільною і в будь-який момент може змінити постачальника послуг. Саме з цією аудиторією може працювати Apple. Перевагою Peloton є те, що такі передплатники забезпечують тільки 1% виручки компанії. Таким чином, перехід частини таких клієнтів не зробить серйозного тиску на доходи Peloton. За останніми даними, у Peloton близько 2,6 млн передплатників, і більше мільйона з них з'явилася в нинішньому році, коли компанія продовжила термін безкоштовної пробної підписки.

На торгах 19 серпня акція PTON коштувала $67,59, подорожчавши з початку року більш ніж на +130%.

Apple буде складно конкурувати з Peloton, так як створення контенту і залучення клієнтів - вкрай витратні заходи, які не дозволять зробити цю послугу прибутковою в короткостроковій перспективі. Поки також невідомо, як Apple буде просувати фітнес-сервіс і скільки це буде коштувати. Можливо, він буде пов'язаний з розумними годинами Apple Watch - найпомітнішим фітнес-продуктом компанії. Навіть якщо фітнес-додаток Apple не стане помітним конкурентом для інших гравців ринку, воно розширить екосистему компанії.

На торгах 19 серпня акція AAPL коштувала $462,83.