Хмарна компанія Twilio зберігає темп через роки після IPO

Компанія - провайдер хмарних сервісів Twilio Inc. (TWLO, NYSE) через три роки після виходу на публічний ринок зберігає високі темпи зростання. На торгах 10 вересня акція компанії коштувала $231,17, в порівнянні з $25 незабаром після IPO.

Twilio успішно справляється з роллю посередника між постачальниками хмарними послуг і смартфонами користувачів. У момент виходу Twilio на IPO у деяких інвесторів були сумніви щодо перспективності бізнес-моделі Twilio. Однак поки вона доводить життєздатність на тлі збільшення кількості сервісів, які вимагають ідентифікації та аналітики даних з мобільних пристроїв.

Головним побоюванням була можлива втрата великих клієнтів, таких як Uber, але Twilio вдається залучати нових замовників. За підсумками другого кварталу 2020 р у Twilio було понад 200 тис. Активних акаунтів. При цьому коефіцієнт утримання клієнтів складає більше 90%.

В даний час Twilio працює в умовах швидкого зростання ринку хмарних послуг. Цей ринок може досягти $300 млрд до 2022 року з сукупним щорічним темпом зростання 12%. Поступово хмарні сервіси інтегруються в основні бізнес-процеси. Компанії будуть витрачати все більше грошей на хмарні обчислення, що створює фундамент для поліпшення фінансових показників Twilio.

Позитивним сигналом для інвесторів Twilio стала покупка компанією бізнесу SendGrid за $2 млрд. Хмарна платформа SendGrid призначена для роботи з корпоративною електронною поштою і доповнить портфель рішень Twilio. Ризиком для Twilio залишається сильна конкуренція в галузі, але одночасно компанія може стати об'єктом для придбання більш великими гравцями.

У період COVID-19 компанія залучила багато нових клієнтів завдяки збільшенню попиту на рішення для телемедицини, логістики та сфери освіти.

Популярні статті

Замовте безкоштовну консультацію щодо послуг ТОВ «ФРIДОМ ФІНАНС УКРАЇНА»