Ринок США: огляд і прогноз на 14 вересня. Настрої інвесторів покращились за вихідні

Ми очікуємо

Сьогодні світові фондові майданчики демонструють позитивну динаміку. Епідеміологічна ситуація в США продовжує поступово поліпшуватися, як і в Тихоокеанському регіоні. З іншого боку, погіршення ситуації спостерігається в Великобританії та Ізраїлі, де був введений тритижневий карантин на тлі спалаху захворюваності COVID-19. У фокусі інвесторів знаходиться відновлення випробувань вакцини компанією AstraZeneca в Великобританії, а також оптимістичні коментарі гендиректора Pfizer по процесу розробки вакцини, що в сукупності забезпечує позитивний новинний фон.

Інвестори продовжують стежити за долею сервісу TikTok в США. Як стало відомо у вихідні, пріоритетним варіантом китайської сторони є не продаж TikTok, а стратегічне партнерство з Oracle. Двом компаніям вдалося досягти попередньої угоди. Нагадаємо, що президент США раніше наполягав на примусовому продажі сервісу. Позиція Трампа з даного питання визначить, чи підсилиться напруженість у відносинах Вашингтона і Пекіна.

Азіатські фондові індекси торгуються в зеленій зоні. Японський Nikkei додав +0,64%, китайський CSI300 виріс на +0,51% і гонконгський Hang Seng додав +0,56%. 

Європейські індекси переважно ростуть. EuroStoxx 50 додає 0,22%.

 Ставка по 10-річним трежеріс знижується до 0,66%. Ф'ючерс на нафту Brent знижується до $39,70. Золото коливається в області $1945. 

Очікуємо, що S&P500 в ході майбутньої сесії буде коливатися в діапазоні 3330-3400 пунктів.

 Технічна картина

Технічно S&P500 схильний до паузи в низхідному русі. Напередодні індекс короткочасно опускався нижче значимого рівня підтримки 3330, але покупці проявили силу поблизу ковзної середньої за 50 днів, яка пролягає на позначці 3321. Характер руху ціни вказує на ймовірність розвитку патерну «ведмежа пастка», але для його підтвердження необхідне зростання S&P500 вище рівня 3425. Як ми зазначали раніше, сценарій консолідації в найближчі торговельні сесії залишиться актуальним, якщо підтримка на рівні 3330 витримає натиск.

У полі зору

На цьому тижні 14 і 15 вересня фармацевтичний гігант Pfizer (PFE) проведе День інвестора. Компанія представить проміжні результати розробок і клінічних випробувань препаратів, потенційно здатних стати блокбастерами 2025р. У центрі уваги інвесторів знаходиться розробка вакцини від COVID-19, що проводиться спільно з компанією BioNTech (BNTX). Основне питання - чи дійсно їх вакцина може бути готова вже до кінця жовтня? На даний момент лідерами гонки по розробці вакцини вважаються компанії Pfizer і Moderna (MRNA), що обіцяє їм значну комерційну перевагу при успішному завершенні випробувань їх препаратів і отриманні EUA раніше конкурентів.

У вівторок після закриття ринку представить квартальні результати FedEx - друга за величиною логістична компанія в США. Консенсус закладає збільшення виручки на 2,9% р/р, до $17,55 млрд, де зниженні скоригованого EPS з торішніх $3,05 до $2,67. Акції компанії стали одним з фаворитів Уолл-Стріт, так як тренд на онлайн-шопінг сприятливий для збільшення обсягів доставки і дозволяє компенсувати зниження комерційного попиту. Очікуємо сильних результатів, однак вони можуть бути вже враховані в поточних котируваннях. Головним питанням для інвесторів є те, чи має компанія можливість підняти ціни на свої послуги, так як збільшення цін є ключем для поліпшення операційної рентабельності.

15 вересня звіт за підсумками 3-го кварталу (закінчується в серпні) представить один з найбільших в світі розробників хмарного прикладного програмного забезпечення Adobe. Згідно з консенсус-прогнозом аналітиків, виручка Adobe виросте на 11,4% р/р, скоригований EPS виросте на 19,8% р/р. Підтримку динаміці зростання прибутку надасть розширення валовий і операційної маржі до 88,2% і 41,7% відповідно. Ми очікуємо сильної динаміки рішень підсегменті «Творча хмара» на тлі стійкого попиту на хмарні продукти за передплатою для створення контенту, роботи з документами онлайн, позитивного тренда на монетизацію сервісів емітента. При цьому, ми очікуємо, що зростання виручки підсегменті рішень для маркетингу та цифровий комерції помітно знизиться до близько нульових значень. Ми вважаємо, що Adobe може уявити сильні дані на тлі сприятливих трендів в сегменті хмарного прикладного ПО, що підтвердили недавні звіти Salesforce, Workday і Oracle.

Популярні статті

Замовте безкоштовну консультацію щодо послуг ТОВ «ФРIДОМ ФІНАНС УКРАЇНА»