Силу бренду General Motors віддадуть електромобілям

На думку експертів, для General Motors Company (GM, NYSE) найкращим варіантом розвитку є виділення спін-оффу з виробництва електромобілів.

Ринкова капіталізація General Motors, одного найбільших виробників традиційних автомобілів, в даний час більш ніж на порядок менше, ніж у виробника електромобілів Tesla Inc. (TSLA, NASDAQ). Проте, General Motors залишається головним конкурентом Tesla в США.

GM однією з перших випустила автомобіль, який намагався конкурувати з машинами Tesla. Електромобіль Chevy Bolt від General Motors виявився вдалим, і в США більше електромобілів продає Tesla, ніж GM.

Більш того, GM інвестує значні кошти в розробку більш дешевих і ємних акумуляторів. У разі успіху це забезпечить серйозну конкурентну перевагу, оскільки ціна машини і її запас ходу - основні фактори вибору при купівлі електромобіля.

Аналітик Deutsche Bank Еммануель Роснер (Emmanuel Rosner) вважає, що виділення бізнесу з випуску електромобілів є хорошим варіантом для General Motors. У дослідницькій записці аналітик зазначив існуючі сильні позиції GM на ринку електромобілів і багатообіцяючий план з розвитку цього напрямку. Спін-офф буде мати більш високу ринкову оцінку, позбувшись від багажу менш перспективного сегмента бензинових і дизельних авто GM. Якщо GM піде на цей крок, на ринку з'явиться перспективний напрямок для довгострокових інвестицій.

На торгах 17 серпня акція GM коштувала $30,1.

Популярні статті