Платіжний сервіс PayPal набирає силу під час пандемії COVID-19

Платіжний сервіс PayPal Holdings Inc. (PYPL, NASDAQ) є одним з бенефіціарів швидкої відмови від готівкових платежів. Під час пандемії коронавірусу COVID-19 і вимушеної соціальної ізоляції все більше транзакцій здійснювалися через інтернет, в тому числі за допомогою PayPal.

У 2-му кварталі обсяг платежів PayPal виріс на 29% рік до року до $222 млрд. Виручка самої компанії за цей час досягла $5,3 млрд, тобто на 22% вище рік до року. У компанії пов'язують зростання з пандемією і сплеском електронної комерції, а також цифрових платежів в сфері громадського харчування. PayPal стала частиною нової реальності, в якій все менше місця для готівкових платежів і покупок безпосередньо в магазині. Крім збільшення виручки, компанія повідомила про зростання прибутку. Скоригований операційний прибуток і прибуток на акцію зросли на 49% до $1,5 млрд і $1,07 відповідно. Операційний і вільний грошові потоки злетіли на 103% і 112% відповідно до $2,4 млрд і $2,2 млрд.

PayPal розширює можливості своїх платежів, щоб зміцнити конкурентну перевагу. Нещодавно компанія запустила новий сервіс безконтактних платежів, який використовує QR-коди для максимально швидкої оплати послуг, товарів і переказу грошей між фізичними особами. Нове рішення вже розгорнуто на майже 30 ринках і позиціонується PayPal як платежі, що дозволяють людям дистанціюватися один від одного в умовах COVID-19.

Використання безконтактних платежів збереже актуальність, так як у багатьох країнах ще діють суворі епідеміологічні обмеження. Більш того, навіть після зняття таких обмежень (а це відбудеться не раніше, ніж через кілька місяців або навіть кварталів) споживачі продовжать використовувати стали більш звичними цифрові замовлення і безготівкові платежі. Все це створює позитивний фон для PayPal.

На торгах 31 липня акція PYPL коштувала $196,07.